CUSTOMER SUPPORT

Operations

   Madrid

Sipay is looking for a Costumer Support whose mission will be to ensure the proper functioning of the payment gateway service, monitoring first level alerts, giving service to incidents and customer inquiries.

Your day to day…

  • Answer calls for incidents and inquiries.
  • Registration and monitoring of incidence.
  • Monitoring and attention to service degradations.
  • Execution of technical equipment tasks.
  • Receiving and sending equipment.
  • Control and monitoring of damaged terminals.
  • Execution of internal certification and / or validation tests.
  • Update of procedure manuals.
  • Rotating shifts from Monday to Sunday.

What do we expect from you?

  • A proactive, dynamic profile, with good communication skills and a strong focus on problem solving.
  • Open mind and focused on continuous learning.
  • Intermediate English.
  • Previous experience in support, customer service and / or studies related to computers and knowledge in incident management tools will be valued.

We look forward to meeting you!

INFORMACIÓN BÁSICA SOBRE PROTECCIÓN DE DATOS
Por favor tenga en cuenta esta información sobre el tratamiento de sus datos personales antes de rellenar el formulario.
Responsable del tratamiento: Sipay Plus, S.L., Calle San Rafael 1, Portal 2-2ºC. 28108 Alcobendas – Madrid.
Finalidad del tratamiento: Selección de personal, responder a su solicitud en relación con nuestra actividad y envío de comunicaciones comerciales y de cortesía relacionadas con nuestros servicios, solo en el caso de que preste su consentimiento.
Derechos: Podrá ejercer sus derechos de acceso, rectificación, cancelación, oposición, limitación del tratamiento y portabilidad de los datos de manera gratuita, en los casos y con el alcance que establezca la normativa de protección de datos, a través de los canales señalados en la información adicional.
Información adicional: En el siguiente enlace: INFORMACIÓN SOBRE PROTECCIÓN DE DATOS